Het wachten waard

Erica72 19 september 2024
Dingen die we vinden is het 4e deel van deze serie, dit keer staan Isobel en Colton in de hoofrol. Isobel vertrouwt geen mannen, daar heeft ze ook alle reden toe, maar door een situatie die zowel zij als Colton gecreëerd hebben gaan ze samenwerken om uit te zoeken hoe ze ooit in handen is gekomen van een netwerk van mensenhandel waarin zij terecht is gekomen als kind. Haar trauma zorgt ervoor dat ze niemand vertrouwt, en nu moet ze Colton leren vertrouwen. Het is een begin van een verhaal waarin beide partijen met hun eigen trauma's onder ogen moeten komen en tegen elkaar eerlijk moeten zijn. Wederom een goed in elkaar gestoken verhaal waarin alles bij elkaar komt en waarin de vorige hoofdrolspelers ook weer een grote rol spelen. Het was het wachten waard, en hopelijk komen er meer delen!

Meer recensies van Erica72