Het wachten waard

Erica72 09 september 2024
Na deel 1 te hebben gelezen duurde het even voor het tweede deel van Belle en Atlas uit kwam. Hoewel ik er even in moest komen (het was even geleden dat ik deel 1 gelezen had), zat ik er al snel weer in. De gruwelijkheden die Belle moest doorstaan na de ontvoering waren scherp geschreven, je zag het plaatje gewoon voor je. Gedwongen te trouwen met een man zonder scrupules en te verlangen naar een man die niet weet waar ze is. Het boek is een rollercoaster van zachtheid, hardheid, gruwelijkheid en niet te vergeten, heerlijke humor. Het was het wachten waard en de schrijfster krijgt van mij een 10 voor beeldend schrijven. Sprookjes zullen nooit meer hetzelfde zijn, op naar deel 3!

Meer recensies van Erica72