Kan het niet wegleggen

Erica72 23 mei 2023
Dit boek heb ik 20 jaar geleden voor het eerst gelezen. Gelachen om de karakters in het boek, zo levendig en levensecht. Iedereen krijgt een deel in het boek en Clara en Ned dwarrelen door de verhalen heen. De oude meneer Liberty is een echte brompot en vecht tegen zijn eigen karakter en verleden. Zijn zoons die ieder met hun eigen problemen kampen en zijn dochter die ook haar eigen demonen bevecht. Clara en Ned zijn een duo die heerlijk zichzelf zijn en iedereen verbind. Ik heb het zoals gezegd, 20 jaar geleden voor het eerst gelezen en in alle jaren komt het boek steeds weer een keer voorbij. Nu ook in de kobo, en dat is fijn want dan heb ik het altijd bij me als ik hem weer wil lezen. Ik vind het een aanrader, hoewel het hier en daar wat ouderwets over zal komen (het boek is al wat ouder), blijf ik het een aanrader vinden. Een heerlijke feelgood om in weg te dromen.

Meer recensies van Erica72