Tegenpolen trekken elkaar aan.

Erica72 06 juli 2024
Het vijfde deel is een rollercoaster en een beetje chaotisch. Lex en William zijn twee uiterste van elkaar, maar tegenpolen trekken elkaar toch aan. De oma van William, Brenda, is de verbindende factor tussen de twee. Zij heeft al de wens uitgesproken dat de twee elkaar ontmoeten. En als ze elkaar ontmoeten is er geen houden meer aan. Twee mannen die allebei beschadigd zijn door hun verleden en elkaar niet kunnen en willen weerstaan. Het boek gaat snel en hun relatie ook. Het is niet het beste boek van de vijf, maar ik heb het wel met veel plezier gelezen.

Meer recensies van Erica72