Wederom een pareltje

Erica72 16 september 2024
Haar ogen glanzen als herfstbladeren na een regenbui.... Iselle wordt door haar tante gevraagd om op haar winkel te passen wanneer zij op vakantie is. Ze is al 16 jaar niet meer in Cornwall geweest, in haar kindertijd kwam ze daar vaak in de vakanties maar na een ruzie tussen haar moeder en haar tante Amelie komt daar ineens een einde aan. Ze heeft nooit begrepen wat daar gebeurd is, maar haar moeder was onvermurwbaar. NU na het overlijden van haar moeder haalt haar tante Amelie de banden weer aan. Ze geeft toe en gaat, het uitzicht op St Michaels Mount maakt veel in haar los en als de man tegenkomt waar ze sinds haar tiende verliefd op was tegenkomt komen alle gevoelens weer boven. Het verhaal boeit vanaf de eerste pagina tot de laatste, het is beeldend geschreven zodat als je je ogen even dicht doet je het plaatje voor je ziet. Het is het eerste deel het duet Cornwall, ik kijk al uit naar het tweede!

Meer recensies van Erica72