Lezersrecensie
Ondernemerslessen van een succesvolle vrouwelijke ondernemer
Is het je droom om ondernemer te worden?
Vrouwelijke ondernemers aan het woord
Dan is het boek 'In Business' van Aranka van der Voorden echt iets voor jou. Van der Voorden deelt in haar boek haar eigen ondernemerslessen en die van vrouwelijke ondernemers uit haar omgeving. De rode draad: als ondernemer draait alles om mindset. Creativiteit, moed en ook voor jezelf durven kiezen.
Social media als strategisch instrument
Uniek in dit boek over ondernemen zijn niet alleen de vele adviezen van vrouwelijke ondernemers. Ik vond het verfrissend om van een ervaren ondernemer te lezen hoe social media inmiddels een strategisch instrument is om je business te versterken. Weg van de how-to gidsen per platform. Of van de soms denigrerende toon waarop in klassieke zakelijke boeken geschreven wordt over influencers. Oprecht, doordacht en afgewogen neemt Van der Voorden je mee in de kansen en risico's van social media als influencer of als leverancier.
Vind je zone of genius
Niet dat het hele boek over social media gaat: het gaat juist om het ondernemen zelf. En dat dat niet je hele leven hoeft op te vreten. Juist door vanuit je zone of genius te werken, kan je ondernemen én een leuk leven leiden. In balans dus. Meer weten over het boek en de adviezen van Aranka van der Voorden over ondernemen?
Mijn hele recensie vind je hier:https://leeseenzakenvrouw.nl/recensie/recensie-in-business-aranka-van-der-voorden/
Vrouwelijke ondernemers aan het woord
Dan is het boek 'In Business' van Aranka van der Voorden echt iets voor jou. Van der Voorden deelt in haar boek haar eigen ondernemerslessen en die van vrouwelijke ondernemers uit haar omgeving. De rode draad: als ondernemer draait alles om mindset. Creativiteit, moed en ook voor jezelf durven kiezen.
Social media als strategisch instrument
Uniek in dit boek over ondernemen zijn niet alleen de vele adviezen van vrouwelijke ondernemers. Ik vond het verfrissend om van een ervaren ondernemer te lezen hoe social media inmiddels een strategisch instrument is om je business te versterken. Weg van de how-to gidsen per platform. Of van de soms denigrerende toon waarop in klassieke zakelijke boeken geschreven wordt over influencers. Oprecht, doordacht en afgewogen neemt Van der Voorden je mee in de kansen en risico's van social media als influencer of als leverancier.
Vind je zone of genius
Niet dat het hele boek over social media gaat: het gaat juist om het ondernemen zelf. En dat dat niet je hele leven hoeft op te vreten. Juist door vanuit je zone of genius te werken, kan je ondernemen én een leuk leven leiden. In balans dus. Meer weten over het boek en de adviezen van Aranka van der Voorden over ondernemen?
Mijn hele recensie vind je hier:https://leeseenzakenvrouw.nl/recensie/recensie-in-business-aranka-van-der-voorden/
1
Reageer op deze recensie