Teveel

Evridiki 15 oktober 2024
Het plot is complex en te ingewikkeld. Ik vind het weinig geloofwaardig. De hoofdpersoon is gestudeerd maar naïef en ik volg niet echt waarom ze doet wat ze doet. Het boek leest wel erg lekker weg. Prima voor een avond op de bank.

Hebban vraagt meer woorden voor een recensie en die heb ik niet. Ik schrijf dus even door tot ik er 100 heb. Nog een paar, zijn we er nu? Wat irritant van Hebban. Hier zijn nog 1, 2,3,4,5,6,7,8,9 of nog meer woorden. Ik ga denk ik zo een alinea kopiëren om aan 100 woorden te komen. Ik vind het vreemd want ik lees allemaal korte reacties bij de recensies. Waarom moet ik op mijn mobiel dan verder typen?