Spannend & raadselachtig nieuw avontuur met Pip

Famkeleest 21 februari 2023
Weer een spannend & raadselachtig avontuur met Pip, deze keer met een verdwijningszaak die ze bespreekt in haar populaire true crime-podcast 'Moordgids voor lieve meisjes'. De elementen zoals de podcastinterviews, notities en overdenkingen van Pip zelf, en zelfs foto's zijn een leuke extra toevoeging aan het verhaal. Aan het begin moest ik wel even inkomen: Lief meisje, kwaad bloed gaat letterlijk verder waar Moordgids voor lieve meisjes (deel 1) is gestopt. Alhoewel dit boek wel een geheel nieuwe zaak bespreekt, lopen sommige dingen (zoals een rechtszaak uit boek 1) nog door. Aangezien het alweer een hele tijd geleden is dat ik boek 1 las, wist ik niet meer hoe en wat en wie de (vele!) personages waren. Dat wordt wel netjes nog eens opgehelderd, maar toch was ik de meeste details vergeten waardoor het een lastig begin was. Ik zal dus aanraden om de delen snel achter elkaar te lezen. :) Ondanks dat was het goed te volgen en zat ik er al snel in! Heel benieuwd naar het vervolg en wat Pip nu verder gaat doen.

Meer recensies van Famkeleest