Een bijzonder meisje en de niet-zo-denkbeeldige vriend van haar beste vriend

FrankaWijers 29 juli 2021 Boekverkoper
Luna is het vervolg op Gozert waarin we Ties ontmoeten en zijn denkbeeldige vriend Gozert. Hoewel, wanneer blijkt dat Ties Gozert kan zien, maar Luna Gozert ook kan horen, ontdekken ze dat Gozert toch niet zo denkbeeldig is. Luna's ouders snappen of geloven echter niet dat Luna met doden kan praten, en haar vader vindt haar eigenlijk gewoon knettergek. Het is volgens hem dan ook geen goed idee dat Luna thuis woont, ze is veel beter af in Huize Hopeloos (al noemen ze het zelf Huize Hoopvol). Ze haat het daar, gelukkig mag ze nu elk weekend logeren bij Ties en zijn ouders. Tot Luna's moeder besluit om met haar op het vakantiepark van de familie te verblijven, om weer een band met elkaar op te bouwen. Luna ziet dat haar moeder het goed bedoelt, maar toch is het voor beiden lastig echt tot elkaar te komen. Gelukkig besluit Gozert bij Luna te blijven om haar gezelschap te houden, en maakt Luna al snel vrienden op de camping. Maar wat als die ontdekken dat Luna stemmen hoort? Luna is ontroerend, hilarisch grappig, fantastisch geschreven, niet weg te leggen, spannend, leuk, avontuurlijk en geweldig op zo'n beetje elk mogelijke manier. Gewoon lezen!

Meer recensies van FrankaWijers