nooit klaar met de klus??

Friedl 02 juli 2024
wat een heerlijk boek, ik vind echt alles aan dit boek fijn! de sfeer, herkenbaar het oude amsterdam waar ik ook woonde en studeerde, de tijd, de eeuwige student die dan werkloos wordt en een simpel baantje krijgt, de sf-sfeer: spannend, leuk, met een suspense die soms doet denken aan Stephen King, ook een beetje fantastisch, mooie opbouw, interessante verhaallijnen, grappige personages en met een heel bijzonder einde waarin veel dingen weer samenkomen. een terecht winnaar van de Librisprijs, tot nu toe het beste boek dat ik dit jaar lees en dat zou zomaar eens op nr 1 kunnen blijven staan. genoten van dit boek dat wel dik is maar ook een lekkere dooreet/leesfactor heeft

Meer recensies van Friedl