DUN

Frits 24 juli 2024
Een thriller? Dat zou kunnen, maar dit dunne boekje bevat een heel dun verhaal. Geen woorden aan vuil maken was mijn eerste gedachte. Nou vooruit dan, een paar woorden extra. Hebban wil minstens 100 woorden in een recensie. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar als zomergeschenk van de boekhandel is Flamingo Beach m.i. niet geslaagd. Ik ga deze zomer in elk geval niet naar Curaçao. Ook niet naar Almere en Zandvoort. In plaats daarvan lekker uitwaaien aan de Noord-Hollandse kust. Niet spannend. Wel zomers en ontspannend. Wie weet ga ik ook naar de lokale boekhandel. Voor een goed boek.

Meer recensies van Frits