Ardèche

Dit is een van mijn favoriete Linda van Rijn boeken.

Tessa van Dalen is haar man Stan op tragische wijze verloren. Tessa heeft weer geluk gevonden met haar nieuwe vriend Koen. Samen met haar twee zoontjes Lucas en Justus gaan zij op vakantie naar Frankrijk.
Ze gaan naar een camping aan de oever van de rivier de Ardèche. De jongens hebben het naar hun zin en genieten volop. Er blijken mensen op de camping te staan die Tessa kent, wat een kleine wereld.

Na een dag kanoën met zijn allen op de Ardèche, bekijkt Tessa de foto's die gemaakt zijn tijdens de spannende tocht. Daar blijkt een foto tussen te staan van haar overleden echtgenoot! Is hij nog in leven?!

Met dit boek kom je in een stroomversnelling van raadsels. Van begin tot eind spannend en vlot geschreven. Een heerlijke vakantie thriller die je makkelijk wegleest.
Bij Linda van Rijn heb ik in het begin van de boeken een vermoeden wie de dader zou kunnen zijn, maar bij dit boek bleef ik gissen tot de ontknoping.

'Marbella', de volgende thriller van Linda van Rijn, verschijnt 8 oktober 2024.

Meer recensies van Gabriella Carmen Martinez