Doe alsjeblieft (niet) alsof je thuis bent

Of je nu wel of geen B&B hebt: dit boek is een aanrader!
Er staan waardevolle tips in voor B&B eigenaren, maar het is ook boek met hilarische gebeurtenissen.

Een kijkje achter de schermen van de B&B, alles wat je wilt weten (en eigenlijk ook weer niet ).

In dit boek lees je over de ervaringen van Lydian Coppus en haar B&B. Niet alleen kom je meer te weten over de gasten, maar ook over Lydian zelf. De persoonlijke achtergrond informatie is een grote toevoeging aan het verhaal.
Luidruchtige, veeleisende, rommelige en dronken gasten... Lydian maakt het allemaal mee in haar B&B. De B&B staat pal naast haar eigen huis, wat ook weer voor memorabele momenten in het boek zorgt.

“ᴇʟᴋᴇ ᴠᴏɢᴇʟ ᴡᴇʀᴅ ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ɢᴀᴢᴏɴ ᴀꜰɢᴇʙʟᴀᴢᴇɴ”

Dit is een boek waarbij ik meerdere keren hardop heb moeten lachen. De schrijfstijl is levendig en gedetailleerd. Je leest het verhaal makkelijk weg door de fijne hoofdstukken opbouw.
Een echte aanrader om te ontspannen en veel leermomenten voor de toekomstige B&B eigenaren.

Meer recensies van Gabriella Carmen Martinez