Target

Hanneke Meier ken je misschien wel van de driedelige e-book serie ‘Lucy’ of het spannende tussendoortje ‘Hoog’. Met ‘Target’ heeft de auteur mij weten te verrassen!

Als Valerie de stoere en mysterieuze motorrijder ziet, staat haar hart even stil. Hij laat een vlammetje ontwaken in haar die ze al jaren niet meer heeft gevoeld. Antonio kan Valerie niet meer uit zijn hoofd zetten en verlangt naar haar. Tussen beide ontstaat er een romance met veel passie, maar is dat de werkelijkheid? Er ligt een beest op de loer...is hun relatie veilig?

Tijdens het lezen krijg je als lezer een onheilspellend gevoel. Dit gevoel weet de auteur goed op te bouwen en vast te houden. Door de spannende schrijfstijl blijf je op het puntje van je stoel zitten. Dit is een verhaal dat je niet weg wil en kan leggen! Doordat het verhaal vanuit twee perspectieven is geschreven ervaar je de spanning beter. Het einde kwam voor mij onverwachts. Let wel op dat het een thriller met spice is, dus misschien niet in het openbaar lezen.

Meer recensies van Gabriella Carmen Martinez