Stervelingen

Geertje20 05 december 2023
Een boek wat intrigeert, leest heel fijn en doet wat met je .
Bijzondere interviews ruim veertig stuks , prachtige verhalen en stof tot nadenken.
Dit boek is een boek om vaker weer te pakken en te herlezen en erover te praten met anderen ,zeker met dit onderwerp de dood , wat een zeker gegeven is in ieders leven.
Hoe kunnen we ons tot de dood verhouden:kunnen we hem maar beter vermijden en verdringen , de gangbare houding, of doen we er juist goed aan juist in het besef van die onvermijdelijke gebeurtenis te leven ?
In dit boek kun je de verschillende inzichten van de geïnterviewde mensen lezen en er uitpakken wat voor jezelf van toepassing kan zijn

Meer recensies van Geertje20