Wat een geweldig boek

Geja 27 september 2024
Wat een fantastisch mooi en spannend boek was deel 2 Duistere nachten van Eva Yarich
Na de cliffhanger van deel 1 wil je meteen verder lezen.
Belle word door haar vader meegenomen naar Rusland waar ze gedwongen word om te trouwen. Door haar man maakt ze gruwelijke dingen mee. Dit is zo goed en beeldend geschreven dat ik eerlijk gezegd, een paar bladzijden vluchtig heb gelezen. Een fragment in de kelder, dat was voor mij persoonlijk ff te. Maar wat was ik opgelucht dat lev haar zag tijdens een bal. Tjah en Atlas zou Atlas niet zijn om haar terug te krijgen.
Dit is werkelijk een heel mooi en beeldend geschreven maffia roman.
Waar de spanning onder je huid kruipt en waar de liefde voor elkaar je laat stralen en over de romantiek daar vliegen de vonken van af.
Ik ben nu al zo nieuwsgierig naar Eva Yarich haar deel 3 Verborgen schaduwen, dat gaat over lev.

Dit boek is een absolute aanrader voor lezers die van erotisch maffia romance houden en voor 18+
Ik geef het ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Als ik nu denk aan sprookjes, zal ik vaak aan dit boek denken.

Meer recensies van Geja