Fox

Geja 23 juli 2024
Wat een fantastisch boek was dit.
Het is een rollercoaster vol met emoties.
Je word in het verhaal getrokken door het verdriet, de liefde en de fijne humor dat het wat luchtig maakt.
Fox en Janie hebben samen veel meegemaakt en dat lees je in dit verhaal, dat je aangrijpt.
Fox kampt met zijn verleden en dat breekt hem.
Janie heeft het moeilijk met haar verleden en wat haar word aangedaan door haar insta vriend Brody en dan heeft ze ook last van essentiële tremor ( dat is een neurologische aandoening die delen van je lichaam onvrijwillig laten trillen). Je voelt de emotie en verdriet waar ze mee zitten en dan hebben ze ook nog een leeftijd verschil.
Maar echte liefde overwint alles toch ?
Ik heb genoten van dit verhaal, heb gelachen en gehuild door deze rollercoaster.
Het is een absolute aanrader om te lezen.

,,Fox" is een young adult roman
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Samenvatting:
Janie: Toen mijn vader overleed, ging ik ervan uit dat rouwen net zo eenvoudig zou zijn als een boek dichtslaan en aan een ander beginnen. Maar hij had andere plannen. Hij liet me zijn geliefde tattooshop na en nu moet ik uitzoeken wat ik er precies mee moet doen, terwijl ik constant aan hem herinnerd word. Het verkopen was de makkelijkste optie, maar nadat ik een aantal van de artiesten hoorde zweren dat ik het zou verpesten als ik het overnam, ben ik vastbesloten hun ongelijk te bewijzen. Het enige probleem is Fox. Hij is arrogant, zelfingenomen en onbeschoft. Hij doet er alles aan om te laten zien hoe waar hun woorden zijn. Helaas voor hem ben ik nooit bang geweest voor een uitdaging.

Fox: Hels Ink had eigenlijk van mij moeten zijn, maar nadat mijn mentor was overleden, hoorde ik dat hij andere plannen had. De winkel overlaten aan iemand als Janie was een slecht idee. Natuurlijk kan ze het er aan de oppervlakte goed uit laten zien, maar er komt meer bij kijken dan wat socialmediaposts en verf. We zijn een familie en zij is niet welkom. Alleen, hoe langer ze hier is, hoe moeilijker het wordt om mijn eigen woorden te geloven. Ze is te jong voor me en veel te gecompliceerd, maar ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik er gewoon voor zou zwichten.

Meer recensies van Geja