Schitterend mooi boek

Geja 02 oktober 2024
Wat heeft Esther Stui weer een ontzettend mooi boek geschreven.
St Michaels Mount (deel 1 Cornwall) is zo beeldend, ontroerend en pakkend geschreven, dat je door wil lezen.
Het is weer een op en top feelgood roman.
Deze keer neemt Esther je mee naar st Michaels Mount. Ze verteld je de complete geschiedenis over het kasteel en marazion. Het is echt vloeiend in het verhaal verwerkt. Maar ook zo dat het niet irriteert en langdradig is.
Het wonen daar is zo harmonieus geschreven dat je de neiging hebt om zelf je koffers te pakken en erheen wilt.
Dit verhaal gaat over de stoere diepzee duikster en lasser Iselle.
Iselle gaat een paar weken op de boeken winkel van haar tante passen. Ze ontmoet daar Nicholas weer naar jaren maar ook zijn kinderen. De vlinders heeft ze nog steeds in haar buik wanneer ze hem ziet, dat is ook wederzijds. De vonk slaat over en ze zijn stapelverliefd. De kinderen Kyle en Skye zijn ook stapelgek met Iselle. Maar dan gebeurt er iets waar werkelijk geen mens op heeft gerekend. De relatie gaat uit en Iselle en de kinderen Kyle en Skye zijn ontroostbaar. Maar toch heeft ze de moed om een droom uit te laten komen, met hulp van haar tante .
Maar komen de rest van haar dromen ook uit en komen Iselle en Nicholas weer samen ?

Ik heb weer ontzettend genoten van dit boek, en kan niet wachten wanneer deel 2 uit komt.
Ik raad lezers dit boek echt aan om te lezen, alles zit erin wat een feelgoodje nodig heeft. Een lach, traan, humor en liefde.
Ik geef het ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Geja