Strijdlust

Geja 20 augustus 2024
Wat een geweldig mooi boek is ,,Strijdlust" van Jennifer Jay.
Alles zit in deze maffia romance wat een lezer zich wenst. Het verhaal over Fabian en Riley is heel spannend en emotioneel geschreven. Ook de pijn van Riley voel je zo intens, dat ik tranen heb gelaten van verdriet. Het is zo goed en beeldend geschreven, dat je alleen maar door wil lezen.
Jennifer Jay heeft zichzelf overtroffen met dit fantastisch mooi en goed verhaal. Zelf vind ik persoonlijk dat dit boek de uitblinker van al haar boeken is terwijl de andere boeken ook heel erg goed waren.
Ook is in de paperback bij elk hoofdstuk een prachtige illustratie te zien.
Weet zo niet of dit ook in de eboek te zien is, maar het is echt heel mooi. Ook de cover is in één woord, WAUW. In het echt is het nog mooier dan op het plaatje.
Dit boek is een absolute aanrader om te lezen.
Ik geef strijdlust ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Het is een Dark romance en voor 18+