Verbonden

Geja 20 juli 2024
Deel 1
Verbonden van jennifer jay is heel goed, beeldend, spannend en meelevend geschreven.
Je word meegenomen in de wereld van BDSM wat goed en duidelijk geschreven is. Vaak word BDSM verkeerd neergezet maar in dit verhaal lees je dat veiligheid, eerlijkheid, geborgenheid en respect het belangrijkste is in de BDSM.
Ik vond deel 1 fijn om te lezen en in dit verhaal kijk je heel anders naar de BDSM.

Dit is een steamy/erotische roman en is voor 18+

Deel 1
Verbonden
⭐️⭐️⭐️⭐️

In verbonden leren we Nora kennen, die werkt bij een reclamebureau en levi die clubeigenaar is kennen.
Nora gaat met haar vriendinnen wat drinken op een terras en vertelt dat ze wat mist in de liefde en vertelt wat. De vriendinnen kijken met grote ogen en het gesprek gaat al snel over iets anders. Lilly krijgt het gesprek mee en geeft haar het visitekaartje van levi en zegt dat ze hem moet bellen of mailen. Nora gaat een poosje met levi mailen tot ze elkaar ontmoeten. Daar slaan de vonken naar elkaar over en bedrijven ze de liefde in de BDSM club en bij levi thuis. Ze groeien liefdevol naar elkaar uit en kunnen niet zonder elkaar.

Meer recensies van Geja