Typisch dhr den Tex

George13 23 mei 2023
Dit boek was voor mij weer een bevestiging dat deze schrijver onder mijn favorieten behoort. Eerst denk je man man, zo kan ik toch niet in het verhaal komen.

En dan als een donderslag bij heldere hemel gaat het verhaal lopen, de personages krijgen een eigen verhaal, wat van links naar rechts gaat, even lastig te volgen. Maar zoals ik zei, het gaat lopen. En dan krijgt de auteur het weer voor elkaar om op het moment dat je er lekker in zit bij personage A, hij over gaat naar een ander personage.
Wat maakt dat je door leest en leest en je boek niet wilt wegleggen.

Oja wat betreft het verhaal, wederom een topper. Heerlijke spanning die je meeneemt naar je favoriete personage. Dan gooit hij het verhaal helemaal om en kom je tot de kern waar de vrouw van Antink ineens niet is wie je denkt dat ze is.
En dat of die manier van schrijven doet mij maken dat de heer den Tex op mijn favo lijstje staat.
Op naar deel 2. Helaas kan ik die nog niet lezen via kobo plus.

Groet George.

Ja ik schrijf geen reacties of ga dieper in het boek hier, ik ben meer van hoe ik het boek ervaren heb.

Meer recensies van George13