Realistisch beeld van racisme in de zetiger jaren in Zuideijk Amerika

Geos 21 juli 2024
Een spannende en goed geschreven rechtbank thriller die speelt in de zestiger jaren in het zuiden van Amerika.de samenvatting van het verhaal is in de bovenstaande recensies te lezen. Het geeft een ijzingwekkend beeld van hoe men in die staten over de zwarte mens dacht en deels nog steeds denkt. De rechtbank procedures zijn realistisch en geven een beeld hoe vooringenomen processen tegen zwarte mensen werden gevoerd en hoe bewijs werd gemanipuleerd.Het is soms tenenkrommend. Daarnaast blijft het ook een spannend verhaal waarvan de afloop lange tijd niet duidelijk is. Ik vond het om veel redenen zeer de moeite waard .