Aardig om te lezen en deels herkenbaar

De goede man leeft helaas niet meer, toch is dat voor mij geen reden om veel sterren te geven.
Het zijn leuke columns, uit ervaringen van een 'doorsnee' gezin. Het leest werkelijk super gemakkelijk. Soms vermakelijk en vaak herkenbaar in een gezin met opgroeiende kinderen. Verder zit er geen of weinig diepgang in de stukjes, wat ook niet kan omdat ze daar te kort voor zijn. Gemiddeld 2 à 3 pagina's per column. Leuk tussendoortje, en daar blijft het bij. Het mooie is dat (inschatting van ondergetekende) dat je een jaar in het gezin Bril meebeleeft, dat geeft een inkijkje in een niet standaard gezin - vader heeft een bovenmodaal inkomen en werkt pré-corona al vanuit huis!

Meer recensies van Ger van der Pluijm