Alweer een mooi verhaal

Gerda Brodelet 06 augustus 2024
Na een half jaar toch weer het volgende boek gelezen uit de reeks 'Een veilige haven' van Ellie Dean en opnieuw een mooi verhaal.
Het boek begint met een korte samenvatting van de meeste bewoners in het pension Beach View van Peggy Reilly en zelfs na lange tijd blijven ze goeie bekenden. In dit verhaal maken we ook kennis met Mary Jones, wiens ouders door een bombardement omgekomen zijn. Ze vindt een belangrijk document over haar verleden en gaat op zoek naar afkomst.
Al vlug had ik het gevoel dat dit boek geen afgewerkt verhaal zou zijn en inderdaad, nog enkele maanden wachten om het echte vervolg te kennen.
Net als alle vorige delen, leest ook dit boek heel vlot en kan je maar moeilijk stoppen met lezen.

Meer recensies van Gerda Brodelet