Spannend!

Gerda Brodelet 30 april 2024
'De perfecte zoon' is de 3de thriller van Freida McFadden en opnieuw eentje, dat je moeilijk kan wegleggen.
Erika is gelukkig getrouwd en heeft 2 tienerkinderen. We krijgen hier te maken met de verdwijning van Olivia en haar zoon Liam zou blijkbaar de laatste zijn, die haar gezien heeft. Door psychische problemen in zijn verleden, wordt hij vlug aanzien als de eventuele dader.
Dit boek leest, net als haar vorige boeken (De hulp en Wat de hulp weet), heel vlot. De spanning is vrij vlug aanwezig en blijft doorheen het verhaal alleen maar toenemen.
Het echte verhaal (over de verdwijning) wordt afgewisseld met politieverslagen, wat zeker niet vervelend overkomt.
De hoofstukken zijn vrij kort en worden telkens verteld vanuit verschillende perspectieven (eigenlijk de hoofdpersonages).
Op de uiteindelijke oplossing is het wachten tot de laatste hoofdstukken en voor mij toch nog onverwacht.
Alweer een aanrader van deze auteur!

Meer recensies van Gerda Brodelet