Moeilijk verhaal

Gerda Brodelet 28 juli 2024
´Het vijfde meisje´ is het 2de deel van de Sam Porter-trilogie en vervolg op ´Horen zien zwijgen´.
Ik vond dit boek ingewikkeld, moeilijk te volgen en luguber door het grote aantal doden.
Bij het 1e deel kon je het verhaal nog goed volgen maar bij dit 2de deel is dat helemaal niet het geval: veel personages en ik had wat meer nood aan een echt verhaal. Halverwege vond ik het beter te volgen maar naar het einde toe ontspoorde het verhaal wel.
Sowieso, ben je verplicht het laatste deel te lezen. Het boek eindigt met ´Wordt vervolgd´, zelfs geen cliffhanger!

Meer recensies van Gerda Brodelet