Vlot verhaal

Gerda Brodelet 14 augustus 2024
Bij 'Hildes geluk' dacht ik het laatste deel gelezen te hebben van een trilogie, maar blijkbaar is dit niet zo. 'Hildes beloning' is deel 4 en in januari 2025 volgt deel 5. Na deel 3 had ik precies een eindpunt bereikt, vandaar dat ik dit boek niet echt hoog wil inschatten.
We zitten nu in 1961, Café Engel draait goed evenals de wijngaard van Jean-Jacques maar toch zijn er ook wat problemen in het gezin van Luisa en Fritz. Net als de vorige delen is ook dit boek een vlot verhaal, maar er gebeurt bitter weinig. Ik had er meer van verwacht.
Het vorige deel heb ik net 2 jaar terug gelezen en ik had wel geen moeite om alle personages weer te herkennen.

Meer recensies van Gerda Brodelet