Wauw wauw

Gerda 19 september 2024
Eigenlijk lees ik alleen maar thrillers. Simpelweg omdat romans me al gauw gaan vervelen. Waarom nu net dit boek op mijn pad kwam weet ik niet maar WAUW! In het begin denk je: YA boek, 10 jarig meisje ontmoet haar held maar al gauw voel je hoe bijzonder Sean en Faye zijn en ook al weet je de uitkomst, het was een adembenemend mooi avontuur. Zelfs de mensen om hen heen waren boeiend en spraken me erg aan. Ik kon het boek niet wegleggen, midden in de nacht wakker geworden om verder te lezen en nu al uit. Dit is mijn eerste boek van Marina en een van de weinige feelgood romans. Ik ben heel benieuwd naar de andere boeken. Complimenten!

Meer recensies van Gerda