Wow wat spannend!

Gerda 20 juni 2024
Dit boek Help me heeft werkelijk alles! Heel bewust heb ik het heel langzaam gelezen om er maar zo lang mogelijk over te doen. Wat een goed verhaal, wat spannend en wat geniaal om dit zo te bedenken. Ilse Ruijters heeft een hele prettige schrijfstijl en zorgt ervoor dat je blijft doorlezen omdat je wilt weten hoe het afloopt. Ook al werd het er een beetje op aangestuurd dat het een goede afloop had, toch waren er ontwikkelingen waardoor ik een totaal andere richting werd opgestuurd. Petje af voor dit boek en schrijfster! Vijf sterren! Ook nog een compliment voor de mooie omslag van het boek!

Meer recensies van Gerda