Bijzonder

GustaveClaessens 29 augustus 2024
Eerst had ik de ebook versie gelezen, omdat het toch wel een erg dit boek is *.
Maar omdat ik meende dat er een bug in het ebook zat, waardoor er iets ontbrak, de Chinese jongen was ineens dood, dacht ik ook maar de papieren versie te kopen. Maar ook hierin een vreemde, onverwachte wending, die niet klopte.
Heb het verhaal tenslotte drie keer gelezen, en het is mooi, maar helaas is het doodschieten van de Chinees een vreemde zaak, die nergens 'ingeleid' wordt.

* het dikke boek heb ik met een stanleymes gehalveerd, want ik lees graag in bed, maar dit was nu iets te lastig vasthouden. Daarom heb ik de voorkeur voor een ereader.

Meer recensies van GustaveClaessens