De soldaat

GustaveClaessens 29 augustus 2024
In deze bundel staat het verhaal 'De soldaat', een ongelooflijk mooi en ontroerend verhaal.
Het is het allereerste verhaal dat Herman Pieter de Boer heeft geschreven, lees ik in de Killa Kossa uitgave, die in 2021 is verschenen.(ISBN 9789071296062)
Herman Pieter de Boer schreef ook de inleiding, waarvan een facsimilé van de oorspronkelijke tekst van de Boer is bijgevoegd, achter in het boek.
Deze bibliofiele heruitgave is in beperkte oplage verschenen met daarin een originele ets van Pat Andrea.
Van de roodkoperen etsplaat is een stukje bij het boek gevoegd.
Gedrukt op bijzonder papier, een mooi eerbetoon aan Herman Pieter de Boer.

Meer recensies van GustaveClaessens