Prachtverhaal

Hanneke 25 juli 2024
Met echt veel plezier heb ik dit laatste boek van Leon de Winter gelezen. Zoals we vanouds van hem gewend zijn, krijg je een heel interessant verhaal gepresenteerd met bijzondere locaties en personages en geschreven in die heerlijk voortdenderende zinnen die hij nog altijd moeiteloos kan neerpennen. Het verhaal is afwisselend realistisch en dan weer enigszins buitenaards. In het buitenaardse zijn de gesprekken met sprekende hond Ibrahim heel zinnig!

Kortom, een heerlijk boek! Ik kan het niet nalaten mijn complimenten aan Leon de Winter te geven! Ik hoop echt van harte dat we in de toekomst weer meer boeken van hem mogen verwachten.

Meer recensies van Hanneke