Hans Dejonghe-1633 14 september 2007
Dit is geen boek om zomaar eventjes tussendoor te lezen. Dit meesterwerk vraagt concentratie en doorzettingsvermogen. maar je krijgt er dan ok absoluut een unieke leeservaring voor terug!
Ik ga akkoord dat de voetnoten soms de vaart er wat uit halen en soms niet echt nodig of begrijpelijk zijn. Je wil inderdaad zo vlug mogelijk verder het kaartenhuis indringen in de hoop iets meer te weten te komen over dit "huis". maar toch neemt dit niet weg dat je omvergeblazen zult worden door de inhoud van dit boek. Dit is het eerste boek waar ik bijna letterlijk "bang" van werd (of laat het ons "ongemakkelijk" noemen) tijdens het lezen. En ik heb er nochthans al ettelijke containers verorberd :).
Ongeëvenaard en onovertroffen, een absolute aanrader voor iederereen die op zoek is naar iets anders dan de doorsnee clichéthriller zoals ze met hopen tegelijk op de markt gegooid worden... of wilt u beweren dat u ondertussen ook niet mooi genoeg heeft van al die De Da Vinci code spin-offs ?

Meer recensies van Hans Dejonghe-1633