De betovering verbroken?

Hans K 17 juni 2024
IN rap tempo laat de schrijfster 4 totaal verschillende Londense vrouwen bijeen komen in een kasteeltje in Italië. Als dat maar goed gaat. Allemaal dromen ze van de rust en de pracht die dat kasteeltje zal brengen. die dromen lijken uit te komen, want het kasteeltje is nog romantischer dan ze verwachtten. Maar 4 vrouwen worden niet automatisch vriendinnen en hoewel de kasteeltuin groot genoeg is, zitten ze elkaar al direct in de weg. Dat wordt op een prachtige en zeer humoristische manier beschreven vanuit het perspectief van de 4 hoofdrolspelers en vanuit het perspectief van een paar (on)verwachte gasten. Het biedt een geweldige leeservaring en de beschrijving van de personages en hun beweegredenen is geniaal. Hoe zal dat aflopen? Daar heb ik wel een oordeel over, maar om spoilers te voorkomen, ga ik daar verder niet op in.

Meer recensies van Hans K