Smullende SF

Hans9999 13 april 2023
Dit is SF van de bovenste plank. Een fantastisch fantasierijk toekomstbeeld waarin de aarde steeds minder zon energie ontvangt. Inmiddels het eerste deel en het derde deel gelezen.
De schrijver Riddle had ik leren kennen door zijn eerdere trilogie over Atlantisch. Daar merkte ik al bij het lezen van de derde en laatste deel, dat ik langzamer ging lezen om nog langer te genieten van het verhaal. Ik was daarom zeer nieuwsgierig naar zijn Winter trilogie en ik kan daarvan zeggen, dat ik ook daar hetzelfde gevoel kreeg. Wat een genot deze SF boeken en top dat uitgeverij Iceberg deze boeken in het Nederlands heeft uitgegeven.

Meer recensies van Hans9999