Geweldige plot

Hans9999 13 april 2023
Het derde en laatste deel van de Winter trilogie levert zo'n sterke plot op. Je kent het gevoel, dat je nieuwsgierig bent naar de plot en deze al lezend probeert te ontdekken. Maar wat Riddle nu weer doet, is zo fantasierijk (in de positieve vorm) en sterk uitgewerkt. ook bij dit boek deed ik langzamer over het uitlezen om nog langer te kunnen genieten van het verhaal. Voor SF liefhebbers zijn de boeken van Riddle een must-read. Ik had de schrijver al ontdekt met zijn Atlantis trilogie die ook zo slim was geschreven. Deze schrijver moest wel meerdere uitstekende SF verhalen hebben geschreven en gelukkig heeft Iceberg uitgeverij deze trilogie in het Nederlands uitgebracht. Waarvoor grote hulde.

Meer recensies van Hans9999