Teleurstellende plot

Hans9999 17 juli 2024
Op zich spannende gebeurtenissen maar een verrassende plot komt in het geheel niet uit de verf. Er wordt meermaals gesuggereerd dat de ontvoerders meer weten van McDeere's familie door hetgeen in Memphis 15 jaar geleden is gebeurd. Dit wordt zelfs benadrukt door een gebeurtenis te benoemen die alleen Mitch en zijn vrouw weten. Dit wordt niet verder uitgewerkt en blijft 'hangen'. Het blijft onduidelijk hoe de ontvoerders zoveel afweten van Mitch en zijn familie. Als lezer zat ik tot de laatste hoofdstukken hierop wachten. Hier had de schrijver veel meer mee kunnen doen om het boek op te tillen. Mijn eindoordeel een boek met spannende gebeurtenissen zonder plotuitwerking.

Meer recensies van Hans9999