Fantastische thriller

hansholla 29 mei 2022
Na het derde boek van Era Richmen, te weten de Saraceense samenzwering gelezen te hebben, kon ik niet wachten om het vierde boek te beginnen!
De hoofdpersoon uit het derde boek is meegegaan in het vierde boek! Echter wordt het zo goed geschreven dat de boeken ook heel goed afzonderlijk van elkaar gelezen kunnen worden.
Het verhaal is zo spannend dat je geen rust hebt om t boek opzij te leggen!
De spanning neemt je zo in beslag dat je het boek het liefst in een ruk wilt uitlezen!!
Ik hoop dat er snel een vervolg komt op deze spannende intrigerende thriller!!
Zeker weten dat deze dan ook wordt toegevoegd aan m’n boekenplank!

Meer recensies van hansholla