taal beter dan verhaal

hansverwichte 29 juli 2023
Wanneer het gaat om een relatie met groot leeftijdsverschil verwacht je al op voorhand dat het verkeerd gaat aflopen. Hier dus ook. Al komt het hier door Edward die toch wel wat ongeloofwaardig een affaire begint met een medewerkster.
Het verhaal vond ik niet het stekste van T Wieringa al is het wel weer subliem geschreven. Soms met moeilijke woorden maar altijd vlot en meeslepend.
Wat ik ook onthou:
Over het fantastisch kontje van in het begin, later niks meer
Dat als puntje bij paaltje komt een chef niks laat passeren.

En wat ik ooit bij Barnes las: “Is een mens inderdaad slechts eenmaal volledig toegerust om lief te hebben, zoals hij eens gelezen heeft, of krijg je nog zo'n kans? Is het leven zo genereus?” Bijna identiek.

Meer recensies van hansverwichte