Spannend verhaal

Head in the books 12 oktober 2021
Dit boek is een debuut van Annick Bardijn. En dat heeft ze echt prachtig gedaan! De stukjes van drie jaar geleden en nu gingen vlot in elkaar over en je werd echt meegezogen in het verhaal.

Ook de geheimen zitten goed in elkaar. Je ziet dat er veel opzoekwerk aan te pas ging. En het is ook zeker niet te moeilijk om te begrijpen voor jonge lezers. Maar meer kan ik echt niet zeggen zonder dingen te verklappen.

Van mij mocht het boek langer zijn. Ik had graag over een aantal mysterieuze dingen nog wat meer geweten of iets langer in de Halloweensfeer willen zitten. Dit boek is eigenlijk ook ideaal om in oktober te lezen en als eerste kennismaking met griezelverhaaltjes. Heel eng is het niet, maar spannend zeker wel!

Aanrader?
Een boek voor liefhebbers van katten, spannende dingen en magie. Een leuk boek voor jongeren vanaf 10 jaar en zeker iets dat je kan lezen met Halloween!

Meer recensies van Head in the books