Heerlijk voor zomerse avonden

heleen 26 juni 2024
Ik las De vallei van Suzanne Vermeer.

Ook alweer een heerlijk zomers boek al valt deze onder de thrillers.

Je waand je in de wijngaarden van Australië. Daar woonde de broer van Emily. Emily woont met haar man en 2 jonge kinderen in Nederland en heeft dus geen nauw contact met haar broer.

Als ze plots een telefoontje krijgt dat haar broer is verongelukt weet ze niet dat dit een alles beslissend telefoontje os en dat dit het einde betekend van haar rustige leven in Nederland.

De hoofdstukken zijn kort en het verhaal is vlot geschreven. Door de verrassende wendingen in het verhaal blijf je lezen.

Op de cover staat een vrouw in een grote wijngaard. De cover heeft prachtige aardse kleuren.

De personages en de omgeving weet Vermeer zo neer te zetten dat er voor de lezer ruimte overblijft om zijn fantasie er op lost te laten.

Een heerlijk boek voor zomerse avonden

Meer recensies van heleen