Huurders perikelen

heleen 01 juli 2024
Vandaag las ik namens De Verhalenfabriek het boek
Hart te huur geschreven door Linda Babel Janice Bakker-van As Elisa Marli Denise Meijer - auteurspagina Amélie Storms.

En wat heb ik weer genoten.
Een leuke feelgood met een leuk verhaal met verrassende wendingen.

Hart te huur gaat over 5 verschillende vrouwen die in een krakkemikkig appartementen complex wonen.

Als ze een brief van de huurbaas krijgen over renovatie en huurverhoging besluiten de dames dit niet zomaar te laten gebeuren.

Gaande weg het lezen kom je achter de verschillende karakters van de dames en hun afzonderlijke stuggels.

Hoe leuk dat ze onderling een steeds betere verhouding krijgen en gedeelde smart halve smart wordt.

Het boek is vlot geschreven met gevoel voor humor. Het bevat korte hoofdstukken waarbij bij elk hoofstuk wordt benoemd vanuit wie er verteld wordt.

Knap gedaan van de auteurs om met zijn 5en een boek uit te werken.

Ik ben helemaal fan van deze meiden ik zeg er is een nieuwe serie in de maak. Zou graag meer avonturen met deze dames beleven!

Meer recensies van heleen