Heerlijk verhaal

Wat een heerlijk verhaal. Hier zit alles in. Romantiek, spanning, goede verhaalopbouw, erg fijne personages om over te lezen en hoewel het ook standaardelementen heeft zijn er ook originele elementen. Ik ben erg gecharmeerd over de personages, waar echt diepgang in te ontdekken is. Je krijgt zicht op hun achtergrond, op hoe hen dat beinvloedt en op wie ze willen zijn en wat ze in een relatie willen. Ook hoe de liefde hen overvalt is leuk neergezet. Ook vind ik het mooi om te lezen hoe de invloed van misdaad binnen de familie beinvloedt hoe ze dat ten goede willen keren. De schrijfstijl is prima. Ik zie veel voor me gebeuren waarmee ik het een beeldende schrijfstijl vind. Ook is er voldoende aandacht voor gedachten, gevoelens en dialogen. Wat ik origineel vind zijn de tekentalenten van Mia en de invloed daarvan op het verhaal. Ook het spanningsverhaal met de rol van het horloge is origineel. Leuk om te ontdekken dat dit verhaal een debuut is en dat de schrijfster ook creatieve tekentalenten heeft.

Meer recensies van Heleen van der Velde