Kruipt onder je huid

Wauw, ik ben er stil van. Vanaf het begin kroop dit verhaal onder mijn huid. Wat indringend, wat geweldig goed gedaan. De schrijver weet heel goed de dubbelheid in zijn ervaringen weer te geven waarmee zijn groter wordende verwarring zo goed te begrijpen is. Dit zit psychologisch erg goed in elkaar en past ook bij de leeftijdsfase.. Zowel het slachtoffer als beide daders en het proces van grooming zijn realistisch en overtuigend neergezet. Prettige schrijfstijl, goede woordkeuzes met goede nuances hierdoor. Ik ben erg onder de indruk van wat hem is overkomen, van wat mensen kunnen doen maar nog meer van hoe hij als schrijver dit zo genuanceerd en doorleefd heeft geschreven. Ik wil de schrijver bedanken dat hij voor anderen (en ook voor zichzelf) zo hard heeft gewerkt en zo'n openheid geeft. Dank voor dit boek! Ik heb geen minpuntje kunnen ontdekken.

Meer recensies van Heleen van der Velde