Beach-reader van 2024!

Heleen Ziere-Lenos 07 september 2024
Met de leesclub Books and Cocktails mocht ik het boek Bikini's en kites van Anja Janssen lezen.
Mede mogelijk gemaakt door Zomer & Keuning Romanserie

De cover ziet er vrolijk uit. De zomer knalt je tegemoet. Op de afbeelding zie in vrolijke kleuren winkeltjes met de zee op de achtergrond. In de zon staat de titel van het boek.

Als je begint te lezen merk dat het boek lekker vlot geschreven is. Vanaf hoofdstuk 1 wordt je meegetrokken naar het strand van Domburg.

Anja heeft een heerlijke schrijfstijl het is alsof je zelf meeloopt langs het strand, de winkeltjes bezoekt en de zwoele zomeravonden meemaakt. Ook laat het nog veel ruimte voor je eigen fantasie.

Het boek neemt je zoals beschreven mee naar Domburg waar Bo in een strandhuisje haar winkeltje runt. Ze verkoopt en maakt bikini's.

Naast haar strandhuisje is een kite-school gevestigd wat enige frustratie bij Bo opleverd omdat dit misschien wel eens concurrentie zou kunnen betekenen.

Als plots in haar winkeltje een knappe vent binnenkomt lijkt de zomer helemaal niet somber als het leek.
Zou het de mooiste zomer kunnen worden?

Dit boek is voor mij echt de beach-reader van 2024! Echt heerlijk genoten en zou hem volgend zomer zo weer lezen om me in zomerse sferen te geraken.

Dank voor de unieke kans om mee te mogen doen met deze leesclub❤️

Meer recensies van Heleen Ziere-Lenos