Een herfst-feelgood

Heleen Ziere-Lenos 15 oktober 2024
Al meerder malen kwam dit boek voorbij. Dus kon ik niet achter blijven.

Het pumpkin Spice café van Laurie Gilmore

De voorkant is een leuk cafeetje in herfst sfeer.
En dat is ook wat dit boek uitstraalt.
Alle ingrediënten van de herfst zijn in dit boek verwerkt met een tikkeltje humor en feelgood.

Als de tante van Jeanie met pensioen gaat vind ze dat Jeanie de aangewezen persoon is om het cafe over te nemen. Omdat Jeanie wel toe is aan iets nieuws pakt ze dit met beide handen aan.

Haar komt in het knusse dorp Dream Harbor doet al snel de ronde. Maar niet iedereen is even blij met haar komst.

Het boeknis vlot geschreven, en is een echte herfst-feelgood. Het verhaal is dan ook wel wat voorspelbaar maar des al niet te min met leuke plot-twistjes.

De personages hebben allemaal een uniek karakter meegekregen waardoor het een leuk gezelschap is. Ook de omgeving wordt mooi omschreven en geeft echt de herfst weer.

Een leuk knus en gezellig verhaal.

Meer recensies van Heleen Ziere-Lenos