Inspiratievol

Hennazafraan 05 maart 2023
Een boek over een vrouw met kanker die niet bij de pakken neer gaat zitten maar echt een oplossing zoekt voor haar probleem. Ik vond het echt leuk om te lezen dat ze alsnog op vakantie ging nadat ze te horen kreeg dat ze kanker had. Veel mensen zouden hier niet voor kiezen.

Het boek is echt een inspiratie voor mensen met kanker of gewoon iedereen eigenlijk. Haar wilskracht is erg groot. Ze wil echt leven en doet er van alles aan om een oplossing te zoeken. Ik denk dat ik heel erg zou reageren als ik kanker zou hebben, voor mij zou de wereld ophouden. Ze gaat naar een genezer. Nou die vertelt haar goede dingen.

Het boek leest erg vlot weg, het boek is niet zielig wat je zou verwachten met het onderwerp. De auteur kan erg goed schrijven. Ik ben erg blij dat ik dit boek heb gelezen. Het is echt goed geschreven. Wat ze meemaakt is niet leuk maar alsnog vertelt ze dat je verder moet gaan met je leven als het regulier niet lukt dan op een niet reguliere manier.

Ik heb geen inspiratie opgedaan van dit boek. Ik denk dat veel vrouwen haar als een inspiratiebron zullen zien, met name de vrouwen die knakker hebben gehad of iemand kennen die het heeft. Veel mensen kennen wel minstens een iemand die kanker heeft. Ik ken ook veel mensen die het hebben, zelden heb ik zo iemand als de auteur gezien die zoveel kracht hebben en zo mooi kunnen schrijven.

Meer recensies van Hennazafraan