Welk geheim verborg haar vader?

Henny Valkenberg 09 april 2024
Ik mocht dit spannende verhaal (e-Book) lezen als testlezer voor De Crime Compagnie/Vrouwenthrillers. Als liefhebber van thrillers vind ik het altijd heel spannend om kennis te maken met nieuwe auteurs van dit genre. Echter aan de andere kant ben ik geen grote liefhebber van verhalen. Mijn mening is dat te veel verteld moet worden met te weinig ruimte.
In dit verhaal is de vader van Cloë overleden en als enige bloedverwant rust op haar de zware taak zijn huis leeg te maken en op te ruimen. In zijn spullen vindt ze een oude foute die veel vragen en onduidelijkheden bij haar veroorzaken. Dit gaat ze onderzoeken maar dan komt ze aan oude geheimen uit haar vaders leven. Haar onderzoek wordt niet door iedereen geaccepteerd en betekent dus gevaar voor haar leven. Er zit dus heel veel spanning in dit verhaal, echter het is te kort om karakters, gebeurtenissen en motivaties echt uit de te diepen. Echter de kennismaking met deze auteur is me goed bevallen. Ik zal zeker uitgaves van haar lezen.

Meer recensies van Henny Valkenberg