Lekker voor tussendoor

Isa werd gedumpt door haar ex Tim. omdat ze in de weg stond van zijn 'spirituele zoektocht naar optimale zelfontplooiing en ontwikkeling'. Drie jaar later is Isa nog steeds vrijgezel.
Een collega wijst haar op het Bootcamp voor gebroken harten. Ze besluit om mee te gaan, er gaat immers een psycholoog mee. Wetenschappelijke inzichten, onderbouwde adviezen en feiten kunnen haar misschien wel helpen.
Maar Isa ontdekt al snel dat psychologe Anna helemaal niet zo rationeel is, maar juist een echte zweefteef. En dat die irritante Jochem het de hele tijd voor Anna opneemt helpt ook niet mee...

Ik las eerder al Singlereis en vind het heel erg leuk om te lezen hoe het verder gaat met Coco en Lars. Hoewel Bootcamp voor gebroken harten een vervolg is, kan deze ook prima los gelezen worden.

Ik hou van de schrijfstijl van Inge van Prooijen. Lekker vlot en luchtig. Ik heb dan ook al haar boeken gelezen. Inge kan goed emoties omschrijven, waardoor heerlijk met de personages meegeleefd kan worden. Ook Isa is weer een herkenbaar personage.

Het verhaal is weer een echte feelgood met humor en af en toe een serieus stukje. Ik vond het erg leuk dat dit in Ierland afspeelde, maar over de omgeving wordt niet zoveel gezegd, waardoor het bijna overal had plaats kunnen vinden.

Ik vond dit weer een heerlijk tussendoortje en ik ben wel benieuwd of er een derde aankomt.

Meer recensies van Het Boekenbijtje