Weer heerlijk geluisterd

Dit is het zoveelste boek van Tamara Haagmans dat ik geluisterd heb tijdens de ritjes naar mijn werk. Daar zijn haar feelgoods ideaal voor.

Ook deze was weer een feest om naar te luisteren. Fleur wordt door haar werkgever naar Italië gestuurd om een foto te maken van Stephano Visconti. Fleur is single en heeft geen kinderen, dus ze kan makkelijk weg.

Fleur mag het ook extra goed van nemen en de mooiste jurken en duurste tentjes bezoeken om Stephano te ontmoeten. Deze beroemde man is namelijk nog nooit op de foto vastgelegd.

In Italië ontmoet Fleur een oude bekende. Met Raoul heeft ze ooit een one night stand gehad en nu blijkt hij de chauffeur te zijn van Stephano.

Deze feelgood zit weer goed in elkaar en is vlot geschreven. De verdeling van humor, spanning en liefde is prima zo. Eigenlijk wilde ik telkens langer in de auto blijven zitten om verder te luisteren.

Ondanks dat sommige elementen erg voorspelbaar waren ( maar dat mag bij feelgood) , zat er ook een geweldige twist in die ik niet aan zag komen.

Fleur en Raoul zijn leuke en menselijke personages en de chemie tussen hen gaf het boek de juiste sfeer.

En nu op naar het volgende boek van Tamara om te luisteren!

Meer recensies van Het Boekenbijtje